Kristina Petrauskė
Šiandien 42 procentai pasaulio populiacijos kasdien naudojasi socialiniais tinklais. Net 60 procentų žmonių juos laiko pagrindiniu savo žinių ir naujienų šaltiniu, o 90 procentų milenialų kasdien prisijungia prie savo socialinių paskyrų.
82 procentai reklamos biudžetų nukreipiami į socialinę mediją, kur faktiškai kiekvienas verslas pristato ir reklamuoja save. Nors daugelis muziejų turi socialines paskyras, tik nedaugelis išnaudoja visą potencialą ir nemokamas galimybes pasiekti plačią, žingeidžią auditoriją.
Socialinė medija – tai puikus, dažnai nemokamas įrankis, leidžiantis jūsų įstaigai pasiekti jos tikslus: dalintis aistra menui, istorijai, mokslui. Tai dinamiška ir lengvai pritaikoma platforma, kuri ne tik praturtina muziejaus siunčiamą žinią, bet ir, pasirinkus tinkamą balsą bei toną, gali tapti stipria jūsų muziejaus, bibliotekos ar archyvo reprezentacine erdve bei reklamos kanalu.