Mindaugas Morkūnas

Festivalio „Kino pavasaris“ rėmimo vadovas, MO muziejaus vystymo vadovas. Dešimt metų dirbo festivalio „Mados infekcija“ rinkodaros ir rėmimo vadovu. Rėmimo rinkodaros konferencijos „Smart-Sponsorship.lt“ iniciatorius. Rėmimo srityje dirba daugiau kaip 10 metų, prisidėjo prie muzikos festivalio „Be2gether“, renginių „Kultūros naktis“, „Nokia Trends Lab“, „Sobieski Uogos“.

Stažavosi Londono mados savaitėje. Rėmimo įgūdžius tobulino kino festivaliuose Berlyne, Kanuose, Toronte, „Sundance“ festivalyje, Sarajeve, Venecijoje. Skaitė pranešimus apie rėmimo valdymą Italijoje, Kroatijoje, Škotijoje. Dalyvavo rėmimo konferencijose Londone, Stokholme.

2017 m. po stažuočių Toronto ir „Sundance“ kino festivaliuose kartu su „Kūrybiškos Europos“ biuru Lietuvoje surengė tris seminarus „Kaip pritraukti rėmėjus kultūrai“ Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje kultūros organizacijų atstovams iš 25 Lietuvos miestų ir regionų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *