Apie

Konferencija „Bibliotekos socialiniams pokyčiams: kultūra ir rinkodara“

Ar kultūra ir rinkodara gali eiti koja kojon? Finansiniai ribojimai – nuosprendis pralaimėti ar išradingumo paspirtis? Kilstelėkite skrybėlę taip, kad neliktumėte nepastebėti. Veiksmas paprastas, tačiau, išmanant auditoriją žavinčias manieras, gali ją užburti. Kaip tą padaryti, esant kultūros sektoriaus organizacijos kailyje, sužinosite dalyvaudami šioje konferencijoje. Renginys skirtas kultūros srities specialistams, dirbantiems renginių organizavimo, ryšių su visuomene ar rinkodaros srityse.

Gruodžio 5 d. 9 val.
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

Programa

9.00–9.30 val. DALYVIŲ REGISTRACIJA 

PAGRINDINĖ SESIJA: Kultūra ir rinkodara 

Moderatorius – dr. Marius Lukošiūnas
Konferencijų salė, V a.

9.30–9.40 val. Įžanginis žodis // Dr. Marius Lukošiūnas
9.40–10.00 val. Konferencijos atidarymas ir sveikinimo žodis // Tarptautinės bibliotekų asociacijų ir institucijų federacijos (IFLA) prezidentė Glòria Pérez-Salmerón
10.00–10.10 val. Sveikinimo žodis // J. E. Lietuvos Respublikos nuolatinė atstovė, nepaprastoji ir įgaliotoji ambasadorė prie UNESCO Irena Vaišvilaitė
10.10–10.20 val. Sveikinimo žodis // LR Seimo narys dr. Arūnas Gelūnas
10.20–10.40 val. Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos atvejis: rinkodarinis aspektas // Nacionalinės bibliotekos generalinis direktorius
prof. dr. Renaldas Gudauskas
10.40–11.10 val. Tyrimo „Gyventojų dalyvavimas kultūroje ir pasitenkinimas kultūros paslaugomis“ pristatymas // Socialinės informacijos centro vyr. projektų vadovė Viktorija Jonikova
11.10–11.40 val. Kultūra ir įvaizdis: kaip kalbėti apie kultūrą? // Kultūros ministrės patarėjas dr. Viktoras Bachmetjevas
11.40–12.00 val. Apibendrinimas, klausimai ir atsakymai

12.00–13.00 val. PIETŲ PERTRAUKA 

13.00–14.30 val. TEMINĖS SESIJOS

I. Nulinis biudžetas
Valstybingumo erdvė, II a.

Rinkodaros mokslas ir jam iškeltas iššūkis – nulinis biudžetas. Kultūros įstaigų kasdienybė: finansiniai ištekliai riboti, reklamai skiriamas biudžetas dažnai lygus nuliui. Bet ar tai didžiausia sėkmingos komunikacijos kliūtis? Ar iš tiesų reklamai skirti pinigai yra svariausias ginklas kovoje dėl auditorijos dėmesio? Per sesiją aptarsime galimas veiksmingos komunikacijos ir reklamos planavimo tendencijas, atsidūrus mažo ar nulinio biudžeto pinklėse.

Moderatorius – Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė Alvydė Palaimaitė

Dalyviai – marketingo ir komunikacijos ekspertė, UAB „Hersus“ direktorė Delija Milašiūtė, komunikacijos ekspertas ir TV režisierius  Gintaras Šeputis, nepriklausoma režisierė ir kultūrinių projektų vykdančioji prodiuserė Algina Bedulskė, socialinės medijos ekspertas ir mokymų namų „EduMint“ rinkodaros vadovas Domantas Širvinskas

Sesijos partneris:

II. Rėmimas ≠ €
Renginių erdvė, III a.

Parama, partnerystė, sutelktinio finansavimo (angl. crowdfunding) mechanizmai, jų paveikus naudojimas ir svarba tiek įvairių projektų vykdymo, tiek jų viešinimo sėkmei – apie visa tai kalbėsime per šią sesiją.

Moderatorius – Karolis Vyšniauskas, kultūros ir visuomenės temų žurnalistas, pirmojo profesionalaus lietuviško podcasto NYLA vedėjas ir prodiuseris

Dalyviai – konferencijos „Penketai“ organizatorė Aistė Jakimavičiūtė, „Minecraft Gigafactory“ projekto variklis Darius Kniūkšta, leidyklos „Lapas“ vadovė Ūla Ambrasaitė, festivalio „Kino pavasaris“ rėmimo vadovas, MO muziejaus vystymo vadovas Mindaugas Morkūnas

III. Sėkmės pamokos
Konferencijų salė, V a.

Planavimas ir rinkodaros gairės: kiek jie svarbūs, kad vykdoma veikla virstų sėkmės istorija? Šiandien vartotojas maudosi begalės pasiūlymų jūroje: ar jūsų pasiūlymas išsiskirs iš kitų, ar bus pastebėtas? Per sesiją išgirsite kultūros ir jai giminingų sektorių lyderių, inicijavusių ir sėkmingai suvaldžiusių stambius projektus, įžvalgas ir patarimus, padėsiančius planuoti rinkodarinius žingsnius ir didinti turimą auditoriją.

Moderatorius – Rytis Zemkauskas, televizijos žurnalistas, laidų vedėjas ir prodiuseris, filmų garsintojas, rašytojas, Vytauto Didžiojo universiteto docentas

Dalyviai – viešosios įstaigos „Kauno bienalė“ vadovė (www.biennial.lt), projekto „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ meno vadovė (www.kaunas2022.eu), leidyklos „Alma littera“ prekės ženklo vadovė Giedrė Kraukšlytė, Vilniaus tarptautinio kino festivalio „Kino pavasaris“ vykdantysis direktorius Algirdas Ramaška.

14.30–15.00 val. KAVOS PERTRAUKA 

PAGRINDINĖ SESIJA: Kultūra ir rinkodara 

Moderatorius – dr. Marius Lukošiūnas, UNESCO Komunikacijos ir informacijos sektoriaus programų specialistas
Konferencijų salė, V a.

15.00–15.10 val. Sesijos „Nulinis biudžetas“ apibendrinimas
15.10–15.20 val. Sesijos „Rėmimas ≠ €“ apibendrinimas
15.20–15.30 val. Sesijos „Sėkmės pamokos“ apibendrinimas
15.30–16.30 val. Baigiamasis pranešimas // Agentūros „Hill+Knowlton Strategies“ partneris ir valdybos pirmininkas Mykolas Katkus
16.30–17.00 val. Apibendrinimas, klausimai ir atsakymai

Pranešėjai

Registracija

Registracija baigta.